Her er en oversigt over forskellige retter, Du/I kan vælge imellem. Der er frit valg for sammensætning efter jeres smag og behov. Har Du/I andre ønsker, så endelig sig til. Så kan vi sikkert finde ud af det.
Bemærk at priserne er listet ud fra en fuld menusammensætning. Dvs. min. 2 forretter, min. 2 slags kød, 1 tilbehør, 1 sauce, 2 salater og 2 desserter. Dette kunne også være 8 forretter, som serveres som et tapasbord. Ønsker Du/I kun enkelte ting fra menuen, så kan jeg ikke garantere , at der vil være nok til at mætte gæsterne. Skulle I købe det som supplement til jeres egne retter, så er Du/I velkomne til det. Dog vær opmærksom på, at 1 slags kød til hovedret ikke vil være nok, således ville der være dobbeltpris for kødet, da jeg vil lave dobbelt så meget, så der er nok til jer og jeres gæster.
Forår (marts-maj)
Sommer (juni-august)
Efterår (september-november)
Vinter (december-februar)
Hele året rundt
Forår (marts-maj) +5,-
Sommer (juni-august)
Efterår (september-november) +5,-
Vinter (december-februar)
Hele året rundt
Forår (marts-maj)
Sommer (juni-august)
Efterår (september-november)
Vinter (december-februar)
Hele året rundt
Priserne er sat ud fra, at mængden på en buffet kunne være f.eks.:
3 forretter
2 slags kød
1 sauce
1 slags kartoffel/tilbehør
2 slags salater
3 desserter (eks. is, kage, udskåret frugt)
Men det er helt op til dig/jer, hvordan det skal sættes sammen. Nogen er til mange lækre små forretter, nogen er store kødspisere, andre elsker salater, mens nogen elsker kage 😊
Jeg vejleder jer efter bedste evne, så vi finder en menu, der passer sammen, men mest af alt… passer til dig/jer 😊
Ønskes der tallerkenanretning eller kun ½ buffet, så skal prisen fastsættes ved en samtale, da det er vejledende priser til en fuld buffet.
Børn 0-8 år er ½ pris.
Priserne er uden personale.
Kokkes ankomst aftales ift. arrangementets tidspunkt og menuen. Tjenere ankommer 1 time før gæsterne.
Personalet går, når køkkenet er ryddet op, vores ting er pakket, og du/I siger god for den resterende oprydning i selve festlokalet, eller andet er aftalt.
Har Du/I nogle specielle ønsker til menuen udover oversigten; f.eks. en livret, en ret der vækker minder eller blot noget, du/I har fået et andet sted, så er jeg åben for dem indenfor rimelighedens grænser (jeg er jo ikke michelin-kok 😊)
Oplys gerne evt. allergener eller specialkost hos Jer og gæsterne på forhånd.
Der vil være skiltning ved alle retter, og menuen vil blive præsenteret, hvis der er en kok med.
Der medfølger alt til selve maden af service, så det skal der ikke tænkes på. I skal kun sørge for service til jeres gæster.
Der kommer et kørselstillæg på 300,-, derefter 100,- pr. påbegyndt 10 km. Dette vil også være gældende, hvis der er personale med.
I må gerne oplyse køkkenets tilstand. Er det et alm. husholdningskøkken, industri eller andet, så vi ved, hvad der er med at gøre. Dette kan have en indflydelse på menuen, og hvad der kan lade sig gøre. Eksempelvis duer et lille køkken ikke til tallerkenanretninger.
Der må gerne laves en seddel til personalet ift. din/jeres ide med dagen/aftenen. Dvs. hvordan ønsker du/I drikkevarerne serveres/stilles.
Hvor finder vi ekstra opfyldning osv. Hvor står evt. småkager, chokolader osv. til kaffen. Hvor personen/personer med allergener, børn osv. sidder. Jo flere oplysninger der står på sedlen, jo mindre skal vi forstyrre jer til festen. Sedlen og evt. andre ting tager vi i fællesskab, inden gæsterne ankommer.
Hvis du/I ved, der vil komme indslag, så må du/I meget gerne sørge for en toastmaster, så vi har en derinde at koordinere med.
Vi ser frem til at hjælpe jer med at skabe en dejlig oplevelse med venner og familie 😊
Sammensæt din egen menu til dit arrangement. Vi laver maden og tilbyder personale. Vi ser frem til at hjælpe jer med at skabe en dejlig oplevelse med venner og familie
Kontakt på telefon bedst efter 16 i hverdage. Sms og mails besvares hurtigst muligt
Vi lægger nyheder, kampagner, tilbud og konkurrencer op på vores Facebook. Se mere på siden: